Tuesday, September 29, 2009

Raya

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Aku kembali dengan blog entry raya kali ni. agak terlambat aku mengupdatekn blog ni dek kerana malas dan banyak kerja yang tertangguh. walau apa pun. masih tidak terlambat untuk aku mengucapkan Salam Aidilfitri kepada semua terutamanya keluargaku, saudara mara, sahabat handai dan semua yang mengenali diri ini. Maaf zahir dan batin. ok. stop sesi bermaafan, kita cerita perihal raya di kampung pula. tahun ni giliran beraya di Kelantan. teramatlah girangnya aku beraya di Pasir Mas. yang pastinya memanglah sangat meriah, havoc gila sebab aku masih dapat duit raya. haha. itu yang paling penting. pagi raya seperti biasa sudah pasti ada sesi bermaafan. dan kali ni aku berjaya untuk tidak menitiskan airmataku ketika bermaafan dengan kedua ibu bapaku. ni la antara gambar-gambar yang sempat di snap ketika sesi bermaaf-maafan.



it's time for the family potret

big family

abah's family

ayah li's family

ayah lan's family

cik da's family

ayah su's family

itu sajalah yang dapat dikongsi bersama. kalau nk ikutkan memang banyak lagi nk tulis. tp dah malas sangat. once again, selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir dan batin. fin


1 Orang mengomen:

LovelyMe said...

halo..

kami budax2 sem 3 section F adekn COCKTAIL PARTY ari sabtu nie..

hope kamoo ngn kwan2/kaum kerabat dtg erk

ajx la brape buah bas pon..

kitorg still lgi bley tampung...kot.

nk tau lebey lanjut view my blog:

http://gadisegoitumemangaku.blogspot.com/

thanz..

Post a Comment