Tuesday, September 15, 2009

It's a boy

Assalamualaikum

sudah lame aku menyepi. lebih dr seminggu kot. sibuk sikit dengan test, kuiz dan assignment2. banyak hal yang terjadi dlm masa seminggu ni. ada yang best, ada yang mcm haram.. huhhu. btw, aku happy coz aku dpt anak buah baru. his name is Muhammad Rayhan bin Mohd Zulhazmi. seronok.. hidung mancung mcm aku. hahah. perasan. dilahirkan pd hari sabtu yg lepas bersamaan 12 Sept 2009.

Muhammad Rayhan

2 siblings. Rayyan and Rayhan

ala comel

itu je kot nak dikongsi. minta maaf la. kemalasan melanda diri. so blog tidak dapat diupdate selalu. jumpe lg lepas raya dengan post-post raya yang baru.
bye!


3 Orang mengomen:

.Miss N. said...

die comel..

Tyra said...

mcm saya.
hahah

Anis AMK said...

woit, same date ngan "anak sedara" aku weh

Post a Comment