Wednesday, September 2, 2009

Puasa+Race

Dalam perjalanan ke kelas Process Instrumentation
faiz: weh athirah, ayer keroh ptg nie. buka puasa. bran tak bran?

aku: aiii.. bran la weh. jom la. blanje aku k? bran tak bran?

faiz: tak cantik r tu. sendiri-sendiri la

aku: tak bran la lu. duit minyak aku support. ko blanje aku je. hehe. :)
.......

So, jadilah kami berenam (aku, edy, faiz, syud, fairuz dengan yana) pergi buka puasa. geraklah dari rumah aku pukul 5.45 ambil mamat 2 orang tu kt rumah. pastu gerak pergi rumah syud. kami semua bergeraklah mencari tempat makanan yang sedap. konon-konon Faiz nk bawa pergi makan kat Ayer Keroh. tp last-last, kat Cheng je. Ok la gak. ramai dow manusia atas jalan. dorang ni tak reti-reti nak balik ke. buka puasa la weh.. sesudeh sampai di Restoran Roti John ..... kami pun order la ayam golek dan lain-lain. ni muka-muka excited tak sabar nk makan ayam golek.

beriye la kau edy. haha

posing-posing

malu ka faiz?

sambil-sambil menunggu makanan sampai, kami bercerita, terumpat sane, terumpat sini. hehe. jaat dow kau edy. ayam golek n air karot aku dah sampai. sedaappp.

memang cara r tgk ayam ni

selamatlah kami berbuka pada jam 7.20 mlm. lepas semua da kenyang, kitorang pun balik lah. aku drive kete aku, Faiz drive kete Syud. On d way nak balik. aku follow kete Faiz. tgh syok drive ni, tiba-tiba kelihatan kt back mirror dan side mirror, sebiji kereta yang tak tau dtg dari mana duk cucuk aku baik punya. ahaii.. pnas je kan. da puas kete tu main cucuk-cucuk, dia over take aku. tak kisah lg la tu. tapi main kasar nampak, die blow aku, bagi makan asap kot. pehh! tercabar keperempuanan aku. sumpah. kau dah la pakai satria. aku pakai kelisa 1.0 je. tak kan nk blow aku. tak cantik la tu. kalo nk ajak race pun takkan dgn perempuan kot. dan-dan je mamat satria tu tunggu aku kt simpang nk ajak main lagi. haha. lantak kau lah lelaki. nak pulak aku layan kau. aku pun meneruskan perjalanan untuk menghantar edy pulang. sampai gak akhirnya. dan kepada lelaki itu, kau super duper lawak la.. tettt!

tQ kawan-kawan menemani aku berbuka puasa.

terawih!! :)

2 Orang mengomen:

edy anuar said...

babunnn
segan doe jgn letak pic tue..
adeyh!!
(*-*)

Tyra said...

penah pulak kau segan. tett.
hahaah.

Post a Comment