Monday, October 10, 2011

!@#$%^!

Gua memang betul-betul tak paham kenapa mesti ada manusia yang macam lu ni. Stok pandang orang bajet macam lu sorang je bagus atas muka bumi Allah ni. Muka lu, Allah dah bagi elok-elok cukup sifat. Janganlah pulak tiba-tiba perangai lu macam c*l**a. Memang tak sesuai. Gua tau gua tak baik. Tapi lu takde hak la nak buat gua cmni. Lu sape der? Lu dah cukup bagus ke? Gua tak buat masalah dengan lu, lu jangan buat masalah dengan gua. Nak kata lu dengki dengan gua sebab gua cantik, lu jauh la lagi cantik. Nak kata gua mengorat balak lu, memang tak dapat la der. Gua bukan jenis melekat kat jantan. Lagipun lu takde balak pun. Masalah gua sekarang. Gua tak paham apahal lu tak puas hati sangat dekat gua. Gua rasa dari dulu lagi kot time gua mula-mula menapak kat situ.

Mood gua memang tak berapa nak baik dah sekarang ni. Memang spoiled dah. Gua tak suka nak cari gaduh dengan orang kalau orang tu tak cari gaduh dengan gua dulu. Gua berharap sangat la muka lu yang cantik tu jangan la lu jadikan tak cantik pulak dengan perangai lu yang macam c*l**a tu.

2 Orang mengomen:

Anonymous said...

kemain marahnye 2...

Tyra said...

MEMANG !

Post a Comment