Monday, September 12, 2011

Dipaksa

Assalamualaikum

Akhirnya aku telah terjebak ke open house member aku setelah dipaksa oleh beberapa orang rakan. Maka, berkonvoi lah beramai-ramai kami ke rumah Afiq dekat Alor Gajah. Konvoi sebanyak 5 buah kereta dan 2 biji motor mat rempit. Sebenarnya semua ni kawan-kawan aku dekat UniKL. Dorang sekarang semua dah futher degree hanya aku je masih terkandas tengah praktikal untuk habiskan diploma ni.

haa, ini lah dia tuan rumah (berkaca mata) dan pasangan skandalnya. *sorry dila. haha

Menu rumah Afiq; mee goreng, nasi impit dan kuah kacang. Sedap mak Afiq masak. Antara gambar yang sempat di snap di rumah Afiq oleh jurukamera yang tak bertauliah.

mat Scottish, mat tak berapa nak Jawa, mata Punjabi, mat yang akan fly ke New Castle

rakan yang memaksa dan rakan yang dipaksa.

dan inilah;
jurukamera tak bertauliah 1

jurukamera tak bertauliah 2

Inilah mereka, rakan-rakanku.

Apa-apa pun, aku enjoy. Perut kenyang, hati pun sonang. Thanks Afiq! Thanks semua!

p/s ; boy friend yang kata nak upload gambar berbaju melayu, mananya sayang?

2 Orang mengomen:

Anonymous said...

Haha!

Tyra said...

apa haha? mana pergi janjimu?

Post a Comment