Thursday, August 18, 2011

HOPE

Assalamualaikum.

Dah lama tak menyembang dalam blog ni rasanya. skrg agak busy dgn praktikal, keje ape sume. eh tak. sbnarnye buat2 busy je. tak busy mana pn. hahaha. aku skrg da nekad nak jadi the new me. nak tutup sume kisah2 lama. nak tanam dalam tanah 6 kaki n dah tak nak ingat pape dah psl kisah2 lama. account fb pun dah deactivate. now da 3 ari menyepi dari semua org. aku rasa lebih tenang sikit. hanya certain2 org je yg aku contact skrg ni. truthfully, aku skrg lebih byk mendekatkan diri kepadaNYA. sbb aku tahu DIA sorang je yang mampu tolong aku buat masa skrg. dan alhamudillah. makin byk aku jumpa DIA, makin dekat aku dgn DIA, makin aku rasa tenang. makin aku lupa segalanya. tu yang aku cari selama ni. mudah-mudahan, usaha aku ini mampu mengembalikan balik semangat, keceriaan dalam diri aku ni.

pape pun, a million thanks goes to semua kawan2 aku yang banyak support aku dr dulu sampai skrg. FARAH, DAYAH, SYILA, BADD, n ramai lg la. tak larat nk sebut satu2. sayang korang sangat2. =) buat masa skrg. medium aku untuk berhubung adalah blog ini shja. rasa macam best je takde fb. senang hati. hehehe. aku harap, aku dapat lupakan benda ni semua dalam jangka masa yang singkat dan bergembira macam aku yg dulu2.

now aku sedar. benda ni tak susah pun. tp aku yang buatkn benda ni jadi susah. antara aku nak atau taknak je. kalau dari dulu aku tak sebebal, sedegil ni kan takde la nk jadi cmni. tp benda da jadi. so biarlah ini menjadi pengalaman yang mengajar erti hidup aku. hidup mesti diteruskan. banyak lagi benda nk capai dalam hidup aku. aku janji, aku tak kan KALAH. mark my words 'men'.




BYE :)

4 Orang mengomen:

Anonymous said...

dari belakang pn da nampak kacak budak pakai baju hitam 2..

Tyra said...

erkk. yang u puji2 tu sape sebenarnya?

Anonymous said...

ntah..brader yang pakai baju hitam kt atas 2..

Tyra said...

u ke tu??

Post a Comment